שמנים מומלצים לעיסוי שאולי לא הכרתם

שמנים מומלצים לעיסוי

שמנים מומלצים לעיסוי – מרבית בני האדם בעולם המערבי חיים את חייהם בצורה אינטנסיבית ותובענית.

הלחץ והמתח אשר מלווים את חיינו בעידן המודרני, יוצרים אצל האדם לא פעם עומס נפשי שבא לידי ביטוי גם בעומס גופני המלווה בכאבים פיזיים שונים.

אם גם אתם מעוניינים לשמור יותר על הבריאות שלכם ולהפיג את המתח והלחץ הרבים מחיי היומיום ובד בבד, לחזק את הגוף ולהרגיע אותו, רצוי שמעת לעת תפנו לקבלת עיסוי מקצועי שמשלבים בו שמנים מומלצים לעיסוי, דוגמת השמנים האתריים.

שמנים אתריים – התכונות הבולטות

שמנים אתריים הם שמנים מומלצים לעיסוי בעלי סגולות מרפא ותכונות טובות וחשובות. מעבר לעובדה שהם נחשבים כמומלצים לצורך חיזוק הגוף, שיקום וטיפול העור, טיפול במחלות עור שונות וכו', הרי שהם משפיעים על האדם גם במישור הנפשי.

השילוב של שמנים אתריים בעיסוי מאפשר לאדם להריח את השמן, דבר שללא ספק מרגיע, מנחם ויוצר שלווה. על כן, העיסוי בשילוב שמנים אתריים איכותיים, משפיע על הגוף והנפש כאחד.

השמנים האתריים מורכבים ממולקולות קטנות אשר ניתן להפיץ אותם בדרכים שונות.

ניתן לשאוף את הריח של השמן וקולטי הריח מעבירים את המידע שבשמן אל המערכת הלימבית המצויה במוח שהיא מהווה חלק ממערכת העצבים בגוף האדם ואחראית על וויסות הרגשות, זיכרון, ייצור הורמונים, מוטיבציה ועוד.

כך שבאמצעות הרחה של השמנים ניתן להשפיע על המישור השכלי והרגשי של האדם.

מעבר לכך, בנוסף להשפעה של השמנים האתריים על הגוף והנפש באמצעות ריח, הרי שבאמצעות עיסוי ומריחת השמנים המדוברים על העור, ניתן לטפל בשרירים תפוסים, ניתן להפיג מתחים גופניים, לשחרר ולהרפות את הגוף ועוד.

מאמרים נוספים:

 

על היתרונות המרכזיים של שמנים אתריים בעיסוי

אם אתם מעוניינים בעיסוי איכותי שירגיע אתכם, יפיג את המתח והלחץ שאתם שרויים בו ויחזק אתכם מבחינה גופנית, כדאי שתדעו ששמנים אתריים הם שמנים מומלצים לעיסוי, כך לדוגמא שמנים אתריים של רוזאמיקס נחשבים למומלצים מאוד בתחום והם בעלי יתרונות רבים אשר הופכים את העיסוי שתקבלו לעיסוי לחוויה ייחודית ועוצמתית.

הניחוח של שמנים אלו עוטף כל מטופל בתחושות טובות ונעימות כאשר למרקם של השמן יש השפעה משמעותית על איכות הטיפול.

ניתן כיום למצוא שמנים אתריים מומלצים עבור עיסוי וחשוב לדעת שכל מטופל יכול לבחור את השמן הכי מתאים לו מבחינת הריח שהוא מתחבר אליו, מבחינת התחושות שהוא מעורר בו ומבחינת ההשפעה על הגוף והנפש שלו במהלך העיסוי.

סוגים של שמנים מומלצים לעיסוי

כאמור, שמנים מומלצים לעיסוי כיום הם השמנים האתריים, ריכזנו עבורכם כאן אפשרויות בולטות:

  1. שמן שקדים – שמן בעל מרקם מלטף וריח מתוק. לשמן זה יש יתרונות רבים, יש לו תכונות נוגדות דלקת, הוא מזין בלחות את העור, יכול להפחית פריחה וגרד והוא מצוין לכל אדם שסובל מבעיות עור שונות. כמו כן, השמן מרגיע את השרירים ולא פעם גם מקל על כאבים.
  2. שמן זרעי ענבים – שמן שהמרקם שלו קליל ועדין בניגוד לשאר שמני העיסוי. עם זאת, הוא עשיר ומעניק לעור זוהר וברק. אין לשמן זה כמעט ריח והוא מסייע בהשראת רוגע ושלווה על כל מטופל. ניתן לערבבו עם צמחי מרפא שונים או עם שמנים נוספים בכדי להעשיר את הטיפול. ידוע כמכיל חומרים נוגדי חיידקים והשימוש בו מאפשר להילחם בחיידקים לא טובים ומסוכנים.
  3. שמן שומשום – שמן בעל מרקם עבה ושומני. לא תמיד קל לנקות שמן זה לאחר הטיפול אך בהחלט שווה לבחור בו עבור עיסוי וזאת בשל העובדה שהוא יכול לתרום לא מעט לבריאות של האדם ולהרגשה הכללית שלו. ידוע כמפחית כאבים כרוניים, מסייע בדלקות מפרקים, מחזק את הגידים ורצועות השרירים בגוף ואף יעיל בהפחתת הנזקים של השמש לרבות קמטים וכתמים שונים על העור.
  4. שמן קוקוס – שמן בעל מרקם קליל, טוב מאוד לעיסוי שמתמקד בשרירים. אם אתם מעוניינים בעיסוי רקמות עמוק כדאי שתבחרו בשמן זה שכן הוא נספג בצורה יעילה מאוד בגוף.
  5. שמן חוחובה – שמן זה הוא מעין שעווה שמייצרים מצמח החוחובה, בעל מרקם שמן במיוחד, נספג בצורה מהירה מאוד בגוף, ידוע כמפחית אקנה, מפחית תסמינים של אקזמה, דלקות עור ועוד.

עיסוי טוב, שמן טוב

לסיכום הדברים, שמנים אתריים הם שמנים מומלצים לעיסוי ומהווים כיום בעיני רבים את השמנים היעילים והטובים ביותר כיום עבור עיסוי ועל כן, אם אתם מחפשים עיסוי איכותי וטוב, שמנים מומלצים אלו ללא ספק ישדרגו את החוויה.

הערה חשובה: יש להיוועץ עם רופא ו/או מומחה בתחומכם.

ייעוץ חינם, תוכן, חדשות
לשיחת ייעוץ

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים בזמן הקרוב

דרך הכושר

פוסטים נוספים