תאנה שקד וסידן

שקדים ידועים כמקור טוב לסידן. במאה גרם שקדים יש כ 260 מ"ג סידן, אך מכיון שהשקד הוא מזון בעל ערך קלורי רב הוא בעייתי כמקור לסידן.

מסתבר, שגם בתאנה יש כמות מכובדת של סידן  העומדת על 160 מ"ג למאה גרם תאנים. לא רק זאת בתאנה יש גם כמות גבוהה של אשלגן הגורמת להאטת בריחת סידן בשתן בשל תזונה המכילה כמות גדולה של מלחים. אם כן בתאנה יש גם כמות יחסית גבוהה של סידן וגם אשלגן המונע בריחת סידן מגופנו.

בנוסף מבחינה תזונתית עשירה התאנה בסיבים תזונתיים. לסיבים תזונתיים יש ערך חשוב בדיאטה מכיון שהם עוזרים לעיכול יעיל וטוב.

שתפו:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
פוסטים פופולריים
כתיבת תוכן מקצועי באתר

רוצים לפרסם מאמר בדרך הכושר?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים בזמן הקרוב

דרך הכושר

פוסטים נוספים

סוגי תזונה עשירה בחלבונים

חלבון הוא מאבות המזון שכולנו צריכים. אבל ספורטאים חייבים להקפיד במיוחד על תזונה של מקורות מגוונים ועשירים בחלבון. האם רק בשרים מספקים לגוף את מה

תזונה וכושר גופני: מה הקשר ביניהם?

הגוף שלו נחשב בתרבויות רבות כמקדש של הנפש. הן ביהדות והן בתורות המזרח העתיקות מזכירים לנו שחשוב להמשיך ולתחזק אותו. מי שמתחיל לבצע פעילות כושר