אימוני כוחאימונים אירובייםכושר

חדר כושר ביתי, זול ויעיל ללא מכשירי כושר

אנשים רבים מעוניינים להתאמן בבית ולא בחדר הכושר.
הסיבות להעדפת אימון ביתי על פני אימון בחדר הכושר, הן רבות ומגוונות.

אנשים רבים לא אוהבים את הרגשת הדוחק ואת ההמולה שבחדר כושר, את ההמתנה למכשירים, את זיעת המתאמנים האחרים על ריפוד המכשירים או את הריח שמשאירים מתאמנים אחרים שלא משתמשים בדיאודורנט.
כמדריך חדר כושר, נתקלתי מספר פעמים במתאמנים שבאו אלי בדרישה לומר למתאמן אחר להשתמש בדאודורנט.
אני פשוט לא מבין כיצד אפשר לחייב מתאמן להשתמש בדאודורנט, אתה רוצה להתאמן בחדר הכושר? אז תתרגל להריח את זיעת המתאמנים האחרים!

חדר כושר זול ויעיל ללא מכשירי כושר

ראשית חשוב להבין שגם עם אין לכם תקציב או מקום או אפשרות לרכוש מכשירי כושר, אז אפשר להגיע לרמה מאוד טובה באמצעות
שכיבות סמיכה, סקוואטים ועליות מתח.
תרגילים אלו מאמנים למעשה את השרירים הגדולים ביותר בגופנו.
הם נקראים תרגילים מורכבים משום שהם מפעילים כמות שרירים רבה.

בשכיבות סמיכה אנו מפעילים את השרירים הבאים: שרירי החזה, שרירי הכתף הקדמית, שריר היד האחורית, שריר המשור (סרטוס אנטריור) ושרירי הבטן עובדים כשרירים מייצבים.
בתרגיל הסקוואט אנו מפעילים את השרירים הבאים: שריר הארבע ראשי, התאומים (Gastrochnemius), סולאוס (Gastrochnemius – שריר שנמצא מתחת לתאומים), שריר הישבן (Gluteus Maximus) ואת שריר הירך האחורי (Hamstring) כמו כן פועלים זוקפי הגב כשרירים מייצבים.
בתרגיל עליות מתח אנו מפעילים את השרירים הבאים: שריר הרחב גבי (זה שיוצר את המראה המשולש), שרירי הטרפז (תחתון ועליון), שריר הכתף האחורי,שרירי היד הקדמית (דו ראשי, בראכילאיס ובראכיוראדיאליס) וגם את כופפי שורש כף היד באופן איזומטרי. כשרירים מייצבים מופעלים שרירי הבטן.

בשלושת התרגילים הללו אנו מפעילים את מרבית השרירים העיקריים בגופנו!
תרגילים מספקים את האפשרות להגיע לרמה מאוד טובה של כוח, כושר גופני ובניית שרירים.
רק חשוב להצמד לעקרון החשוב באימון של עליה הדרגתית בעצימות האימון.
מרבית האנשים חושבים שלא ניתן להגיע רחוק עם תרגילים העובדים על משקל הגוף, אבל זה משום שם לא יודעים כיצד ליישם את העיקרון של עליה הדרגתית בעצימות האימון.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *