תרגילי כושר לפנים צעירות ללא קמטים

תרגילי כושר לפנים צעירות - דרך הכושר

הידעתם שיש 43 שרירים בפנים שלכם? והם עובדים קשה כל יום בדיוק כמו כל שריר אחר בגופכם – אם תאמנו אותם באופן קבוע, זה יחזק אותם ויוכל להוריד כמה שנים טובות מעור הפנים שלכם. אז אם אתם מעוניינים למנוע הזדקנות מוקדמת ופנים נפולות – תתחילו לעשות את תרגילי הכושר הבאים ותראו את התוצאות ממש בקרוב. במאמר הבא נשתף אתכם עם 6 תרגילי פנים פשוטים ויעילים במיוחד שיגרמו לכם להיראות צעירים יותר.

האם זה עובד?

כן – אבל אתם צריכים להיות מחויבים למשטר. הזדקנות הפנים נובעת בחלקה מאובדן כוח השריר ובשביל להפעיל אותם אתם צריכים להתחייב לשגרה שתחזק לכם אותם ותגרום לפנים שלכם להיראות יציבות וצעירות יותר. כדי לראות תוצאות טובות כדאי להקדיש כחצי שעה לתרגילים הללו. אם אתם אוהבים אתגרים נסו לדבוק בשגרת יופי של 30 דקות ביום במשך חמישה חודשים – אתם תראו כי הצערת עור הפנים מעולם לא הייתה פשוטה יותר!

מאמרים נוספים:

6 תרגילי כושר פשוטים להצערת עור הפנים שמצריכים רק כמה דקות ואת האצבעות

  1. הפכו את המצח שלכם לחלק יותר – הניחו את כפות הידיים שלכם על המצח, האצבעות הקטנות שלכם צריכות ללחוץ על העור מעל הגבות ושאר האצבעות צריכות לשמור על עור המצח שלכם שלא יתקמט. כעת נסו להרים את הגבות, כאילו אתם מופתעים והתגברו על התנגדות הידיים שלכם. חזרו על התרגיל 20 פעמים ובחזרה האחרונה הפעילו יותר התנגדות.
  2. החליקו קמטי חיוך – למרות שהם סימן חיובי שמאגדים את כל הרגעים המאושרים והמצחיקים בחיינו, הם עלולים להעניק מראה לא אסתטי, אם אתם רוצים לאזן ולשמור על החיוך שלכם יפה וצעיר עקבו אחר התרגיל הבא: חייכו ? דחפו בעדינות את אזור קפלי החיוך לאחור עם האצבעות ואז משכו בעדינות את העור בדרך ההפוכה בעזרת האצבעות. יש לחזור על תרגיל 10 פעמים.
  3. הפכו את השפתיים שלכם לגדולות יותר – דמיינו שאתם  צריכים לשרוק, לחצו את השפתיים שלכם וכווצו את השרירים כמה שניתן פנימה, הישארו במצב זה 5-10 שניות, כעת החזירו את שפתיכם למצב הטבעי וכך חוזר חלילה. חזרו על התרגיל לפחות 5 פעמים.
  4. היפטרו מהקמטים בפינות השפתיים – מקמו את האצבעות בפינות השפתיים, משכו בעדינות את עור הפה בעזרת האצבעות והתנגדו ללחץ שאתם מפעילים על ידי מאמץ של שרירי השפתיים שלכם ואז שחררו את השרירים. חזרו על התרגיל 15-20 פעמים.
  5. הילחמו בקמטי עיניים – תמקמו את האצבעות ליד פינות העיניים הפנימיות, עסו בעדינות את האזור בתנועות מעגליות קטנות מהפינות הפנימיות לפינות החיצוניות. חזרו על התרגיל 5 פעמים.
  6. תחטבו את הלחיים – קחו נשימה עמוקה דרך האף, נשפו את לחייכם כאילו אתם מנסים לנשום את האוויר דרך הפה בלי לפתוח את השפתיים שלכם. שמרו על לחייכם נפוחות במשך 3-5 שניות ואז נשמו לאט דרך הפה. חזרו על התרגיל 10 פעמים.

הערה חשובה: יש להיוועץ עם רופא ו/או מומחה בתחומכם.

ייעוץ חינם, תוכן, חדשות
לשיחת ייעוץ

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים בזמן הקרוב

דרך הכושר

פוסטים נוספים