דיאטה

דיאטה זו לא אופנה חולפת!

רוצים לבצע דיאטה?

זהו הפעם את חושבת שזה יצליח לך!

יש לך את כל הסיבות החשובות בעולם להצליח הפעם בדיאטה.

אח שלך מתחתן בעוד 3 חודשים ואת חייבת, חייבת להראות הכי טוב שאת יכולה!

המשפחה שלך תהיה שם, דודים דודות, בני דודים וגם חבר של אחיך הרווק והפנוי שחזר מטיול ארוך בדרום אמריקה ואת הבטחת לעצמך שכשהוא יחזור, את תספרי לו מה את מרגישה כלפיו.

זה אכן לא מצב פשוט! בחיים יש מצבים שאנו פשוט חייבים להצליח יותר. אבל דיאטה זה מצב שונה!

לבצע דיאטה זה לא מבחן בגרות שאנחנו חורשים נבחנים מצליחים ומסיימים.

לבצע דיאטה זה לא להתקבל לעבודה במקום שאנו מעוניינים בו.

לבצע דיאטה זה דרך חיים ולכן חשוב שתביני מסר דברים לגביי כיצד צריך לבצע דיאטה וכיצד תמיד את תוכלי להראות חטובה ולהרגיש בריאה.

אני מניח שאם את קוראת את הפוסט הזה, אז בוודאי ביצעת כבר לא פעם  דיאטה בחייך ואת  יודעת שהמשימה לא קלה וביצוע מוצלח של דיאטה דורש יותר מאשר רק כוונה.

את צריכה להבין שדיאטה זו מחויבות 

אם החלטת לבצע דיאטה, את צריכה  להבין שדיאטה זו לא אופנה חולפת.

דיאטה היא מחויבות לתזונה נכונה ואורח חיים פעיל ובריא.

ולכן את צריכה להתחייב לעצמך לבצע שינוי אמיתי ויסודי בחייך, את צריכה להתחייב להתחיל בדרך חדשה של תזונה נכונה, דרך של בריאות ופעילות גופנית.

הצעד הראשון שאת צריכה לנקוט בו בהתחלת הדיאטה זה להתחייב לעצמך לרדת במשקל ולשמור עליו לתקופת חיים ולא רק לארוע הקרוב. את צריכה להתחייב לעצמך  לשנות את תפריט התזונה שלך לתפריט בריא ולא רק לתפריט מרזה ולשנות את אורח החיים שלך לאורח חיים בריא יותר.

קחי פסק זמן וחשבי מדוע את רוצה לבצע דיאטה?

זיכרי מהן הסיבות שבגללן את רוצה לבצע דיאטה, הסיבות הללו יחזקו אותך בדרכך החדשה ויסייעו לך לבצע את השינוי.

קודם נבדקים

לפני שאת מתחילה לבצע דיאטה, גשי להיבדק!

בצעי בדיקות רפואיות מקיפות שיאבחנו את מצבך הגופני. בצעי בדיקות שיוודאו שאין לך חוסרים תזונתיים כלשהם.

לא כל דיאטה מתאימה לכל אדם, מצבים גופניים שונים דורשים התאמה שונה של תפריט התזונה.

גשי לאיש מקצוע דיאטן או דיאטנית שיבנו לך תפריט תזונה בריא שמותאם למצבך הגופני באופן אישי.

בכדי שתעמדי ביעדים שאת מציבה לעצמך, קבעי לעצמך יעדים ריאלים!

קבעי לעצמך יעדים קצרי טווח וארוכי טווח!

קבעי יעדים ברורים וריאלים!

יעד ארוך טווח וברור יכול להיות משהו כמו "בעוד חצי שנה אני רוצה לרדת 12 ק"ג!"

יעד קצר טווח יכול להיות משהו כמו : "מעכשיו אני מתחילה לבצע בימים א-ה הליכה של חצי שעה בכל יום" וכדומה.

אם הצלחת לעמוד ביעדים, פנקי את עצמך (לא באוכל!), בפינוקים כמו: בבילוי מהנה,  עיסוי  מפנק, בגד חדש וכדומה.

אל תחמירי  עם עצמך במהלך הדיאטה, לא תמיד את תצליחי לעמוד ביעדים שקבעת לעצמך, זה טבעי!

זכרי! חשוב יותר לדעת לקום מהר מהנפילות שבדרך, מאשר לא ליפול כלל!

 

עקבי אחר התקדמותך

עקבי  אחר התקדמותך ומשקלך באמצעות שקילה שבועית.

בדקי  את היעדים השבועיים שקבעת לעצמך ובחני את הנקודות החלשות  שלך במהלך אותו השבוע.

נסי לנתח מהן הסיבות לכישלונות השונים ונסי לתת פתרונות מעשיים לבעיות שאת נתקלת בהם.

לדוגמה אם את לא מצליחה ללכת 5 ימים בשבוע משום שאת מגיעה בערך עייפה ולפעמים אין לך חשק לצאת החוצה.

אולי כדאי שתתחילי לבצע הליכה בבוקר?

 

הקיפי את עצמך בסביבה תומכת, סביבה שתסייע לך בביצוע הדיאטה

צרי  לעצמך סביבה תומכת!

ערבי את בני משפחתך בדיאטה  שלך, ספרי להם על ההצלחות והכישלונות, ספרי להם על הבעיות והקשיבו לעצותיהם.

הצטרפי לקבוצת תמיכה באזור מגורייך!

קבוצת תמיכה היא קבוצה  שמורכבת מאנשים נוספים כמוך שמבצעים דיאטה. קבוצה כזו תגרום לך להרגיש שאת לא לבד בתהליך הדיאטה.

גלי עניין במידע בנושאי בריאות, כושר, תזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית, הרשמי לניוזלטרים בנושאי בריאות וקראי  את מדורי הבריאות שבעיתונים.

חשיפה מוגברת שכזו למידע בנושאי בריאות, תגרום לך להיות מודעת יותר לאורח חייך ולבריאותך. סביבה תומכת שכזו תחזק אותך בדרכך  החדשה והבריאה.

בצעי  פעילות גופנית  מהנה וחברתית, בחרי פעילות גופני שאת אוהבת! יש לא מעט ענפי ספורט עממי  שמהם את יכולה לבחור בפעילות מהנה כגון: ריקודי עם, משחקי כדור, אומנויות לחימה (טאי בו זה נחמד) וכדומה.

אם תיהני מהפעילות הגופנית, את גם תתמידי בה!

זכרי  שלבצע דיאטה זה לא פרויקט חד פעמי לירידה במשקל לקראת אירוע כזה או אחר.

הרי את תמיד תרצי להראות טוב ולהרגיש טוב! לכן דיאטה זה לתמיד!

זכרי  שפתרונות קסם,  תרופות הרזיה (כמו רדוקטיל וקסניקל), דיאטות מהירות וכדומה הן אופנות חולפות.

הדרך היחידה להצלחה היא לאמץ דיאטה שקולה, מאוזנת ומותאמת שמעניקה לגופך את כל צרכיו התזונתיים, בשילוב עם פעילות גופנית.

בהצלחה בדיאטה

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בדקו דם

Close