רשת VIM, מתחם הפנאי והבריאות החדשני והגדול בישראל

רשת VIM

רשת VIM, מתחם הפנאי והבריאות החדשני והגדול בישראל , מציעה מגוון חוגים חדשניים מכל העולם ובלעדיים לרשת בסטודיו ייחודי

 רשת VIM Well Being , מתחם הפנאי והבריאות החדשני והגדול בישראל, מציעה בסניפה הראשון בראשל"צ מגוון רחב של חוגים חדשניים ובלעדיים לרשת. VIM מציעה תחת הקונספט Well-Being אשר מבוסס על ידע וניסיון שנצברו לאחר מיפוי ומחקר מעמיק בתחום תעשיית הכושר חוגים בלעדיים וחדשנים אשר יוצגו בסטודיו Innovation

בין החוגים המוצעים בסטודיו ניתן למצוא:

  • Shesei- שיטה יפנית ייחודית לזיהוי וטיפול תנועתי בליקויי יציבה הנובעים מאורח חיים לא בריא בהיבט היציבתי כגון ישיבה ממושכת מול מחשב או אימוץ שגוי של תנוחה או תנועות מזיקות במהלך היומיום.בSHISEI מאתרים את ליקויי היציבה הבולטים בעזרת תוכנת מחשב מתוחכמת המחוברת למצלמה ומומחה הSHISEI מנתח את ההשלכות העתידיות של הליקויים ומציע תוכנית פתרון תנועתית מיוחדת לשיקום ותיקון אפשרי לליקויים הבולטים.
  • Traking H.E.A.T – מדובר למעשה בפעילות חדשנית לשיעורי טרייקינג. ה- H.E.A.T הינו הליכון "ירוק" חדשני המופעל על ידי כוחו ומשקלו של האדם ולא על ידי חשמל המתרומם לזווית של 40 מעלות. כתוצאה מכך שהמתאמן הוא זה שמפעיל את הרצועה במשטח ההליכה שריפת הקלוריות הינה גבוהה יותר ומדמה הליכה הקרובה ביותר  להליכה על קרקע. למתאמנים המתקדמים מוצעת האפשרות להגביר את עוצמת האימון על ידי לבישת אפוד הXVEST הייחודי למועדון VIM על מנת להוסיף משקל המגביר את אפקט האימון וההוצאה הקלורית.
  •  Targit Fit– מגוון תרגילים בדרגות קושי שונות באמצעות מדרגה המאובזרת בגומיות וציוד עזר מובנה ללא צורך בהבאת אביזרים נוספים לפעילות.
  •  NIA– שיטת אימון דינאמית המשלבת תנועות מעולם המחול, אומנות הלחימה ואומנות הריפוי. השיטה מבוססת על תנועה תוך כדי הנאה וחופש הבעה. חיבור קסום בין מוסיקה לתנועה.
  • שיעורי תיפוף

חוגים נוספים בסטודיו Innovation: יוגה, פילאטיס שלב 2,  סייף ועוד.

אודות VIM

רשת VIM, מתחם הפנאי והבריאות הגדול בישראל משיקה את סניפה הראשון במתחם G TWO בראשון לציון תחת קונספט Well-Being  שמבוסס על ידע וניסיון שנצברו לאחר מיפוי ומחקר מעמיק בתחום תעשיית הכושר. הרשת תכלול מגוון רחב של פעילויות חדשניות בתחום הכושר הכוללות טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הספינינג וחדרי סטודיו חדישים כדוגמת קינזיס ושיטה יפנית עתיקת יומין בתחום טיפוח היציבה, טיפולי הידרותרפיה בבריכה שנבנתה במיוחד עבור פעילות זו , ג'יראטוניק, ספא- מתחם של כ-600 מ"ר הכולל 11 חדרי טיפול, מתחם לטיפולים קוסמטיים, מתחם לפדיקור ומניקור, מתחם שיזוף, חדר שקט ומנוחה מפואר, בריכת טיפולים (וואטסו, ג'וברה, וואטר דאנס), ג'קוזי מפואר, ומלתחות עם סאונות, ובית קפה אשר ינוהל  ע"י שף שבו יהיה ניתן לאכול מנות קטנות, מנות עיקריות, נשנוש לדרך וארוחות מלאות בישיבה, מנות מיוחדות לאכילה לפני האימון ומנות שמיועדות לאכילה אחריו, ואפילו קינוחים שמשתלבים בכל דיאטה.

לפרטים נוספים: חן קובריץ כהן – יפה אפרתי תקשורת 03-6129010

הערה חשובה: יש להיוועץ עם רופא ו/או מומחה בתחומכם.

ייעוץ חינם, תוכן, חדשות
לשיחת ייעוץ

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים בזמן הקרוב

דרך הכושר

פוסטים נוספים