השתלת שיניים בשיטת ALL-ON-4

השתלת שיניים - derech-hacosher

השיטה מציעה מעבר מפה חסר שיניים לפה מלא שיניים ביום אחד בלבד – מיד לאחר התקנת ארבעת השתלים הייחודיים, מרכיב רופא השיניים על גביהם שתי מערכות שיניים מושלמות, כך שבבוקר נכנסים למרפאת השיניים עם פה חסר שיניים ולא מתפקד וכעבור מספר שעות בלבד יוצאים עם פה מושלם – מלא שיניים ומתפקד ברמה גבוה ביותר. 

השתלת שיניים בשיטת ALL-ON-4  הינה שיטה חדשנית ומהפכנית המתבססת על 4 שתלים בלבד המהווים את הבסיס להתקנת מערכת שיניים אינטגרלית ובלתי נפרדת מהפה. השיטה אשר פותחה על ידי פרופ' פאולו מאלו מפורטוגל וכבשה בסערה את כל העולם וגם את ישראל, מחלקת את העומס המופעל על השתלים בצורה חכמה ומיטבית המאפשרת להסתפק בארבעה שתלים בלבד תוך שמירה מרובה על עצמות הלסת ומבלי לפגוע בהן.

מהם יתרונות שיטת ALL-ON-4?

  • טיפול המאפשר פולשנות כירורגית מינימלית.
  • שיקום פה מהיר ביותר.
  • תוצאות טבעיות ואסתטיות.
  • אין צורך לעבור טיפולי הכנה קשים וכואבים של הרמת סינוס והשתלת עצם.
  • מונעת זיהומים ומחלות חניכיים.
  • חוסכת זמן יקר וביקורים רבים במרפאת השיניים.
  • מאפשרת עלויות נמוכות יותר מאשר לעבור התקנת שתלים דנטליים בכל הפה.
  • מתאימה מאד למטופלים בעלי חרדות דנטליות מאחר שמקנה פתרון בטיפול אחד בלבד תחת טשטוש עמוק או הרדמה מלאה. 

החסרונות של שיטת ALL-ON-4:

  • על מנת לעבור את הטיפול יש צורך בכמות עצם מינימאלית.
  • ביצוע השיטה מצריך הכשרה מיוחדת של רופא השיניים. ביצוע השיטה על ידי רופא שיניים שלא הוכשר לכך מורידה באופן ניכר את סיכויי הצלחת הטיפול.

למי מתאימה השיטה?

השיטה מתאימה במיוחד למטופלים אשר סובלים ממחסור של עצם לסת אך יחד עם זאת חשוב לציין שיש צורך בכמות מינימאלית ביותר של עצם לסת על מנת לבצע את הטיפול. השיטה מתאימה לאנשים אשר איבדו מספר שיניים רב או שהשיניים שלהם במצב לקוי והם זקוקים לשיקום פה נרחב במספר גדול של שיניים בפה. השיטה מתאימה מאד גם לאנשים אשר מרכיבים תותבות ומעוניינים לשפר את איכות חייהם ולקבל מערכת שיניים קבועה אשר הופכת לחלק אינטגרלי מהפה, אשר איננה זזה בדיבור או באכילה ולא מגבילה את פעילותם היומיומית. על מנת להיות בטוחים שהשיטה מתאימה למקרה שלכם, יש לפנות למרפאת שיניים אשר מתמחה בשיטה ולעבור בדיקת שינים מקיפה. לאחר שרופא השיניים יאבחן את מצב הפה והשיניים, תישלחו לסדרה של צילומים – צילומי סי.טי וצילומים של חלל הפה. לאחר שהרופא יתרשם מהבדיקה הקלינית ומהצילומים, תקבלו הערכה קלינית ורופא השיניים ייקבע את מידת ההתאמה שלכם לטיפול באמצעות השיטה.

מהם שלבי הטיפול?

לפני תחילת הטיפול, באמצעות תוכנת מחשב ייחודית בונה רופא השיניים סד בהתאמה מושלמת למבנה הפה של המטופל. על גבי הסד קובע הרופא את מיקומם המדויק של השתלים הדנטליים הייחודיים.

השלב הראשון של הטיפול כולל את הכנת הפה – עקירת השיניים הנותרות בפה ומיקומם של ארבעת השתלים. לאחר מיכן מוחדרים ארבעת השתלים למיקום שנקבע מראש ובזוויות ייחודיות שאופייניות לשיטה. על גביהם יניח הרופא שני סטים של שיניים מושלמות וקבועות אשר יעניקו למטופל תחושה טבעית ומראה אסתטי מושלם.

בשלב השני כעבור מספר חודשים יתקין רופא השיניים כתרים קבועים שישרתו את המטופל לשנים רבות וארוכות.

לסיכום, שיטת ALL-ON-4  היא הדבר הקרוב ביותר כיום לשיניים הטבעיות, הן מבחינת התחושה והן מבחינת המראה. היא מעניקה תחושה של ביטחון ויציבות בזמן האכילה והדיבור ומקנה למטופלים חיוך טבעי החושף שני טורים של שיניים מושלמות ואסתטיות.

הערה חשובה: יש להיוועץ עם רופא ו/או מומחה בתחומכם.

ייעוץ חינם, תוכן, חדשות
לשיחת ייעוץ

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים בזמן הקרוב

דרך הכושר

פוסטים נוספים